Szukaj na tym blogu

piątek, 21 lipca 2017

Prezent dla ANI

Pomysł na prezent...

Czasami o to trudno... tym bardziej kupny i wtedy trzeba się wykazać kreatywnością... W taki oto sposób powstał ostatni pomysł na niespodziankę dla mojej koleżanki Ani... Na szczęście jest trochę postrzelona dlatego mogłam liczyć na jej wyrozumiałość a może bardziej na poczucie humoru...

https://synergiaprzyjemnosci.blogspot.com/2017/07/prezent-dla-ani.html


Na warsztat wzięłam kalendarz, który już miałam. Okolicznościami w których go zdobyłam raczej nie mogę się pochwalić, ponieważ pracując w pewnej firmie dostałam go od TOI TOI. Tak nie mylicie się od głównego (nie mylić z gównianym) dystrybutora toalet przenośnych. Pamiętam, że trochę się oburzyłam, że przedstawiciel firmowy w tak płytki sposób chce mnie podejść licząc na to, że za przykładem magazynierów, którzy mają gołe babki powieszone na zapleczu ja powieszę sobie w biurze męskie torsy. Dlatego też kalendarz spędził trochę czasu w samotności za szafą. Ale przyszła kryska na matyska. 
Pomysł był prosty, trzeba go spersonalizować a mówiąc po ludzku dodać kilka fajnych tekstów wiążących się z wspomnianą koleżanką. Punktem zapalnym miało być to jakże piękne imię jakim jest Anna, Anusia, Anka, Ana, Ania, Anielka, o przepraszam trochę przesadziłam z tą Anielką....

W taki oto sposób powstał oryginalny kalendarz. Miałam trochę kłopotu z szukaniem teksów. Oczywiście z pomocą przyszedł internet. Nie chciałam, żeby było za poważnie i głęboko. Najwięcej ciekawych inspiracji znalazłam wpisując w wyszukiwarkę "memy Ania" Później starałam się je dopasować do stron kalendarza i tu z pomocą przyszły samoprzylepne karteczki.



Drogą eliminacji wybrałam moim zdaniem najlepsze, choć przyznam się szczerze, że może nie do końca jestem ze wszystkich zadowolona. Zresztą sami zobaczcie...

No i tu muszę się przyznać, z lekką taką nieśmiałością, że przynajmniej na niektóre strony tego kalendarza patrze z przyjemnością. W podobny sposób można spersonalizować każdy kalendarz. To naprawdę fajny pomysł na prezent, podobnie jak kalendarz ze zdjęciami, który można wydrukować. Kilka razy zdarzyło mi się taki popełnić dla kogoś, zresztą sama co roku drukuje sobie kalendarz ze zdjęciami z roku poprzedniego, tak zamiast albumu ze zdjęciami. Dla zainteresowanych dodam, że najczęściej używam darmowego program TKexe. Oczywiście są też inne programy z fajniejszymi nakładkami i efektami, niby darmowe ale przygotowanych kalendarzy nie można już samemu wydrukować, tylko trzeba zamówić u danego dostawcy. Mam tu na myśli np. CEWE kalendarz i FOTOJOKER kalendarz.
To by było na tyle. Mam nadziej, że się podobało a jeszcze większą, że wspomnianej Ani się spodoba, choć chyba bardziej liczę na jej uśmiech niż zachwyt!

PS: Aniu szwagierko nie martw się to nie dla Ciebie ;) Ty dostaniesz dla odmiany coś ładnego...


12 komentarzy:

  1. Szwagierka Ania23 lipca 2017 09:50

    A już myślałam że dla mnie, szkoda... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... sama bym chciała taki prezent ;)
    Mąż to by mi dał po "łbie" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zrobiłby się zazdrosny i bardziej postarał ;)

      Usuń
  3. No tak kalendarz interesujący, tylko gdzie go powiesić? Nad małżeńskim łóżkiem?:)M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta moja Ania to jeszcze wolna więc może poszaleć z... takim kalendarzem ;)

      Usuń
  4. A co na to obdarowana? Zadowolona czy reakcja jak powyżej "ekhm... fajnie, tylko gdzie to powiesić"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imieniny Ani jutro jak tylko uda mi się go wręczyć dam znać ;)

      Usuń
  5. Ania powiedziała - Ania zrobiła :) BOMBA!!! Szkoda, że nie jestem Ania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój ulubiony tekst ale w mojej wersji powinien brzmieć ... Agata żartowała!

      Usuń
  6. Obiecałam donieść jak się prezent podobał. Otóż się podobał ;) Powiedziała, że idealnie się bezie nadawał do jej pracy. Chciałabym to zobaczyć jak wisi na posterunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiecałam donieść jak się prezent podobał. Otóż się podobał ;) Powiedziała, że idealnie się bedzie nadawał do jej pracy. Chciałabym to zobaczyć jak wisi na posterunku ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...