Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 października 2016

"POKÓJ" film z 2015r - POLECAM

JEŚLI CHCECIE DOWIEDZIEĆ SIĘ CZEMU CZUJE SIĘ JAK MASŁO? - ZAPRASZAM...

Właśnie miałam przyjemność obejrzeć film "Pokój" tytuł angielski "ROOM" z 2015r
Postanowiłam się pokusić o recenzję... Zazwyczaj tego nie robię bo zdaję sobie sprawę, że są gusta i guściki, ktoś lubi wybuchy, ktoś inny łzy.... W tym jednak przypadku pomyślałam sobie, że warto...bo film jest naprawdę dobry! Zresztą sama nie wiem jak to się stało, że o nim nie słyszałam skoro miał nawet kilka nominacji do Oscara. Nie mówiąc już o tym że Brie Larson zdobyła statuetkę dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej. Może dlatego, że nie jest to raczej komercyjna produkcja... Dlatego chcąc Was uchronić przed tym samym polecam obejrzyjcie, jeśli jeszcze nie mieliście okazji!
Opowiada on historie chłopca o imieniu Jack. Mieszka on od urodzenia ze swoją mamą (Brie) w tytułowym pokoju... Od urodzenia to znaczy od pięciu lat... Nosa poza niego nawet nie wyściubia... Pewnego dnia mama stwierdza, że skoro jest tak duży pokaże mu jaki naprawdę jest świat... Na tym zakończę bo nie chcę Wam psuć oglądania.... 
Zdradzę Wam za to, że pomimo, że historia jest dość prosta i pokazana prostymi środkami wyrazu to ma w sobie to "coś". Być może to za sprawą chłopca, który ja opowiada... Przyznam się szczerze, że w moim odczuciu Jacob Tremblay - Jack zagrał fenomenalnie. Bo o ile historia prosta to w głowach głównych bohaterów dzieje się dość dużo. Cóż czasami gdy życie jest łatwiejsze wcale nie jest prościej... A nasza przestrzeń życiowa nie tylko wpływa na percepcję poznawania ale i na naszą psychikę... 
Ja z tego filmu już wiem czemu mam tak mało czasu na wszystko... ponieważ mam tyle różanych możliwości w ciągu dnia, tyle "miejsc" nawet w moim niedużym mieszkaniu, że jestem po nich "rozsmarowana jak masło"... 
Jeśli chcecie tak jak ja choć przez chwilę spojrzeć na świat oczami Jacka polecam obejrzyjcie ten film...

W mojej skromnej skali filmomaniaczki: 7 (bardzo dobre 7)!


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...