Szukaj na tym blogu

środa, 16 listopada 2016

ORGANEK - MOJA RECENZJA ŁÓDZKIEGO KONCERTU

ORGANEK – POLSKI JIM MORRISON
Witam serdecznie! Chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami po sobotnim koncercie ORGANKA, który odbył się w łódzkiem klubie muzycznym Wytwórnia. ORGANEK z zespołem promował swoją nową płytę Czarna Madonna.


Poprzeczkę postawiłam Im dość wykoko, gdyż wszędzie czytałam komentarze, że ORGANEK na koncercie jest rewelacyjny. Szłam więc z nastawieniem, że zagrają kawał dobrej muzyki. No i prawdę mówiąc nie zawiodłam się! Naprawdę ORGANEK na koncercie jest rewelacyjny! Zespół grał głównie utwory z nowej płyty, chociaż nie zabrakło też znanych publiczności kawałków jak "Głupi ja", King of the Parasistes" czy „Kate Moss”. 


Dla mnie ORGANEK jest muzycznym objawienie. Muzyka w stylu retro, trochę jak Nalepa, Led Zeppelin czy The Doors z charakterystyczną manierą w głosie frontmana.
Na koncercie zbudowali świetny klimat. Widać, że nie tylko publiczność dobrze się bawiła. 


Zespół zafundował swoim fanom dużą dawkę świetnej muzyki, było energetycznie, fajny kontakt z publicznością. Po koncercie zespół rozdawał autografy i wspólne zdjęcia:)


Utworów z nowej płyty bardzo dobrze się słucha nawet pierwszy raz a za każdym następnym razem lepiej. Rewelacyjna płyta! Na pewno nie gorsza niż pierwsza a może nawet lepsza? Według mnie bardziej spójna, więcej klasycznego rocka przemieszanego z bluesem. Myślę, że kilka utworów zasługuje na miano hitów!
Zresztą posłuchajcie sami .................



Chłopaki grajcie tak dalej! Światowa klasa!

4 komentarze:

  1. dla mnie koncert słaby. Publiczność drętwa poza paroma osobami pod sceną. Na koncercie było za głośno. Brzmieli dobrze ale za głośno, komuś zależało żeby wyjść z czymś z tego koncertu - z bólem uszu. Byłem na lepszych koncertach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja należałam do osób bawiących się pod sceną - może dlatego woje wrażenia są odmienne od Twoich:)

      Usuń
  2. Organek generalnie jest świetny, ale druga połowa tego koncertu była słaba - kilka rozwlekłych mało dynamicznych utworów jeden po drugim, to nie był dobry pomysł i widać było, że to wiele osób znudziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi polemizować. Każdy ma prawo do własnych opinii. Nie wiem czy miałeś/aś okazję posłuchać nowej płyty? Tam utwory też są tak poukładane, że te ostrzejsze kawałki są na początku a potem tylko te mniej dynamiczne utwory. Mimo wszystko pozostanę przy swoim zdaniu. Być może wynika ono z mojej sympatii do grupy i twórczości, która przeszkadza obiektywnie odebrać wydarzenie? Dla mnie BYŁA MOC! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Twój komentarz:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...