Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 listopada 2016

SZAFKA NA BUTY - szukam natchnienia

Uwaga może ktoś z Was ma pomysł jak odnowić starą szafkę?...

Ostatnio stałam się całkiem przypadkową właścicielką bardzo fajnej i trochę starej szafki na buty. Chciałabym ją odnowić tyko jakoś tak brak mi pomysłu na to w jaki sposób przywrócić ją do życia.
Jest to stara szafka na buty z kilkoma ubytkami ale naprawdę ładna. Niestety szczerze powiedziawszy nie mam na nią koncepcji. Może podpowiecie mi co mogłabym z nią zrobić? Jaką kolorystykę zastosować a może jaką technikę? Poniżej jeszcze kilka jej zdjęć...

 
Będę wdzięczna za każdą pomoc bo totalnie nie mam na nią pomysłu. A przecież jest naprawdę piękna i szkoda by było ją zakamuflować w komórce. Lepiej ją pokazać światu. Pytanie tylko brzmi w jakim wydaniu... 
Czekam na propozycję....




10 komentarzy:

  1. Ja bym pierdyknął ją na żółto. Czarne kropy do tego. Tak to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie się nią zaopiekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kropy to jest to! Że ja wcześniej na to nie wpadłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym ją wybielila i przetarla dodała siedzisko lniane do tego czarne matowe uchwyty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym ją pomalowała na biało, siedzisko czarne i do tego uchwyty czarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym ale chyba zostawię trochę widocznego drewna... choć dziękuje za głos w dyskusji ;) kolejny do przeanalizowania...

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jako, że praktycznie każda kobieta uwielbia obuwie to myślę, że taka właśnie szafka również powinna być unikalna. Już widzę w niej moją kolekcję balerinek https://butymodne.pl/balerinki-damskie-c27000.html i myślę, że idealnie by się tam prezentowały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...