Szukaj na tym blogu

środa, 14 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNE PORZĄDKI CZAS ZACZĄĆ - Organizer na kolczyki

Czyli mój sposób na opanowanie chaosu w biżuterii...

Jestem nałogową maniaczką zbieraczką biżuterii... Po prostu nie umiem wyjść ze sklepu z biżuterią bez chociaż jednej pary kolczyków. To jest silniejsze ode mnie.  Z tego też powodu z zasady unikam jubilerów, bo chyba bym zbankrutowała...  Chociaż czasem udaje mi się wyjść bez kolczyków... ale to już muszą być naprawdę paskudne..
W taki oto sposób dorobiłam się mnóstwo kolczyków i wielkiego chaos wśród nich...
Musiałam coś wymyślić, żeby opanować tą kolczykową anarchię... 

Żadne pudełka, puzderka, pojemniczki się nie sprawdzały. Wszystkie kolczyki były poplątane i nic nie mogłam znaleźć... Postanowiłam poszukać jakiegoś organizera... wieszaka...
Znalazłam takie...




Wszystko fajne, zgrabne ale nijak ma się do moich kolczyków, po prostu mam ich trochę za dużo...
Dlatego też postanowiłam się z nimi rozprawić po swojemu... I w końcu znalazłam na nie sposób... W tym celu zakupiłam dwie podkładki na stół, z takiej jakby plecionki... Koszt całe 3zł jedna. Podkładki miały dość neutralny kolor i mnóstwo dziurek... Przymocowałam je do szafy a dokładniej do boku szafy za pomocą pinesek. Do tego celu użyłam dwóch pinesek. Tu muszę się przyznać, że z premedytacją nie mocowałam dołu podkładek i nie używałam taśmy dwustronnej do przymocowania. Po prostu kolczyki lepiej się wkłada gdy podkładka nie przylega ściśle do ściany... A oto jaki efekt otrzymałam...



Taki organizer na kolczyki sprawdza się co najmniej rewelacyjnie... Koszt też jest nieporównywalnie mniejszy od gotowych w podobnych gabarytach.
Znalazłam też dobry pomysł na porządek w bransoletkach - butelka. Ale uwaga nadaje się tylko ta od piwa więc drodzy znawcy winna w tym wypadku się nie wykażecie... ;) Można też wykorzystać rulon po papierowych ręcznikach....
Jeśli nie macie trochę mniej kolczyków niż ja, to polecam Wam wykorzystanie tarki jako organizera na biżuterie. Ja mam nową bialutką ale można też wykorzystać starą tarkę, tylko np. odmalować ją na niebiesko. Tak wygląda moja....
Co do innych pomysłów dobrze też się sprawdza pojemnik z ryżem... A do czego? A można go wykorzystać na pędzle czy kredki... Nie rozsypują się wtedy w nieładzie po bokach... 
Tylko kolczyki ze sztyftem trzeba składować w pojemniczkach, szufladkach, tudzież szkatułkach...
To by było na tyle... Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko założyć któreś z moich ukochanych kolczyków... i zabrać się dalej za sprzątanie ;)
Jeszcze tylko jedno, gdy już masz super organizer na biżuterię możesz się odważyć na kupno nowych kolczyków ;P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...