Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 grudnia 2016

CIASTKA I CIASTECZKA

Witam bardzo serdecznie w szale przedświątecznych sprawunków! Mój dzisiejszy post miał mieć zupełnie inny charakter niż ma. Miałam zamiar zaprezentować moje choinkowe ozdoby w postaci własnoręcznie wypieczonych pierników. 
Niestety z racji braku czasu nie udało się. Ale spokojnie, nie zrezygnowałam z ciasteczkowego posta. Wszystkim którzy, podobnie jak ja, nie są wirtuozami domowych wypieków i którym, podobnie jak mnie, nie zawsze wszystko w kuchni wychodzi przedstawiam ciastka, ciastusia i ciasteczka! Miłej zabawy;)  

1.
Na początek Olaf. Gorąca przedświąteczna atmosfera chyba mu nie posłużyła. A może zderzył się ze śniegową kulą? Tego się nie dowiemy ale na pewno jest ta moc!

 2.
A co my tutaj mamy? Krówka? Taaak! Dla mnie jedyny szczegół różniący wypiek po prawej stronie od oryginału to ogon no i kolor oczu:) Poza tym toćka w toćkę:) 

3.
Dalej mój ulubieniec - Elmo! Czyż ten zezolek nie jest słodki? Nos do góry chłopie! I tylko jeszcze jakieś kropelki na lekki wytrzeszcz oczu.

4.

No i zajączek! Widać wyraźnie inspirację zdjęciem po lewej stronie chociaż duży plus dla autora za własną inwencję. Omlecik jak się patrzy:) Z naciskiem na patrzy!


5.

Z "My little pony" nie ma żartów! Wcale nie żartując daję 5+ dla słodkiej (na pewno słodkiej!) Rainbow Dash. Do oryginału prawie nic jej nie brakuje! No może tylko ma lekkie wodogłowie.

6.
Jeśli ktoś z Was szuka inspiracji na ciasteczko w kształcie wściekłego ptaka to dobrze trafiliście! Nie jestem pewna który ptak jest bardziej wściekły. Wiem natomiast który rozbawił mnie do łez:)

7.

Ciasteczko powyżej to raczej propozycja na Halloween niż tort urodzinowy dla słodkiej 3 latki ;) Rozpatrując wypiek w tych kategoriach uważam, że wykonano kawał dobrej cukierniczej roboty! 

8.

Kto z Was pamięta Ciasteczkowego Potwora? Ja patrząc na te ciasteczkowe stworki potworki nie jestem pewna.... Może to były smerfy? Nie? Może żabka Monika? Kto wie ale chyba coś zjadła nieświeżego.

9.

Podobno wszystkie minionki wyglądają tak samo. Bzdura! Niektóre wyglądają wyjątkowo słodko? Ale muszę przyznać, że największe wrażenie zrobiło na mnie uczesanie minionka po prawej. Tak tak tego przystojniejszego! No, może nie przystojniejszego ale na pewno bardziej męskiego!

10

Na koniec fantastyczny Spongebob! Domyślam się, że nie jest łatwo zrobić Pana Gąbkę - zwłaszcza takiemu, który umie puścić oczko;) Na szczęście temu się upiekło!

Ja nawet nie próbuję sprawdzić się przy realizacji podobnych słodkości! Podejrzewam, że efekt byłby podobny:) Jeśli macie jakieś równie ciekawe doświadczenie koniecznie o tym napiszcie. 
Mnie nie pozostaje nic innego, jak życzyć WSZYSTKIM zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia! No i oczywiście udanych wypieków:)


Źródło:
1. You tube top 10 naj
2. www.digitalspy.com
3. www.rmfmaxxx.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...