Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 czerwca 2017

SAŁATKA Z PIECZARKAMI - pyszota !!!

SAŁATKA Z PIECZARKAMI, JAJKIEM I GROSZKIEM
Dzisiaj mam dla Was coś z serii "Przepyszna sałatka" i będzie to jedna z moich ulubionych z pieczarkami w roli głównej. 
Przepis sprzedała mi kilka lat temu Agata i od tamtego czasu dość często gości na moim stole. Mówię oczywiście o sałatce :)
Jeśli jesteście ciekawi jak ją przygotować zapraszam dalej ... 
http://synergiaprzyjemnosci.blogspot.com/2017/06/saatka-z-pieczarkami-pyszota.html 
Składniki: 
  • 1kg pieczarek
  • 4 jajka
  • 1 puszka groszku
  • koperek
  • majonez
  • sól i pieprz
Przygotowanie:
  • pieczarki obrać, pokroić i obgotować
  • jajka ugotować i pokroić w kostkę
  • groszek odsączyć na sitku
  • koperek drobno posiekać
W/w składniki połączyć ze sobą, dodać majonez i hojnie doprawić do smaku solą i pieprzem.

No i ju, tylko tyle i sałatka gotowa:) Mam nadzieję, że Wam również skradnie ... podniebienie! Życzę SMACZNEGO!!!

6 komentarzy:

  1. Że niby ja? To musiało być bardzo dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było dawno, dawno temu;) Mam jeszcze kilka innych ciekawych przepisów kulinarnych zaczerpniętych z Twojej kuchni:) Nie omieszkam o nich napisać przy kolejnej okazji.

      Usuń
  2. Jak długo gotować pieczarki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że minutnika nie nastawiam. Ja robię tak, że obrane i pokrojone pieczarki wrzucam do garnka z zimną wodą i dość obficie solę. Potem, gdy już się zagotują, co pewien czas próbuję, czy są już odpowiednie. Myślę, że muszą się gotować jakieś 10 minut? Jak się sypnie za dużo soli to nie szkodzi. Moim zdaniem ta sałatka wymaga dość solidnego doprawienia a wówczas odwdzięczy nam się pysznym smakiem:)

      Usuń
  3. Sałatka naprawdę smaczna, a co ważne szybka do przygotowania i prosta - SUPER

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...