Szukaj na tym blogu

sobota, 25 lutego 2017

POMYSŁ NA ... WIOSENNY WIANEK

WIOSENNY WIELKANOCNY WIANEK
Dzisiaj przychodzę do Was z wiosną. Skoro za oknem jeszcze śnieg, ja proponuję odrobinę wiosny w postaci wianka na drzwi lub w dowolnie wybrane miejsce.  Wszystkich, którzy są ciekawi jak wykonałam wianek, zapraszam do zapoznania się z instrukcją :) 
http://synergiaprzyjemnosci.blogspot.com/2017/02/pomys-na-wiosenny-wianek.html
Do wykonania wianka użyłam:
  1. Słomianego wianka w rozmiarze L z OBI - cena 6,99zł
  2. Stroika z kwiatami z OBI - cena 3,29zł
  3. Drewnianych ptaszków z OBI - cena 5,99zł
  4. Wstążki zielonej z juty z OBI - cena 11,99zł
  5. Jajeczek ze sklepu z zabawkami - 0,30gr za 1 szt
  6. Wstążki kolorowej - 0,60gr za 1mb
  7. Taśmy koronkowej grubej - 6,05zł za 1mb
  8. Taśmy koronkowej cienkiej - 4,50zł za 1 mb
  9. Piórek kolorowych 2,90 zł za paczkę
Oto jak krok po kroku wykonałam wianek:
W pierwszej kolejności 1/4 słomianego wianka owinęłam taśmą z grubej koronki a następnie pozostałą część zieloną wstążką z juty. Materiał mocowałam do wianka szpilkami.
Następnie rozbroiłam stroik z kwiatami i każdą część oddzielnie mocowałam do wianka za pomocą cienkiego druta. 
 
Gdy kwiatki znajdowały się już na swoim miejscu, zabrałam się za ptaszki.
W drewnianych ptaszkach przewierciłam dwie małe dziurki, bym mogła łatwo przymocować je do wianka (oczywiście za pomocą druta). 
Potem przyklejałam piórka i jajka. Do tego celu użyłam pistoletu z klejem. 
A później jeszcze więcej piórek i więcej jajek oraz zielone wstążki. Na koronce posadziłam ptaszka z piórkami i wstążkę. 
No i voila! Wianek gotowy! 
Po raz kolejny zachęcam do samodzielnego wykonania tego typu ozdób. Efekt końcowy jest dla mnie zawsze zaskoczeniem gdyż nie mam nigdy gotowego planu. Wiem jakich produktów chcę użyć a pomysł rodzi się podczas realizacji.
Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam! Życzę powodzenia przy realizacji własnych wianków i oczywiście dużo słońca! 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię własnoręczne wykonane ozdoby. Czasem sama je robię. Wianek uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzę wytrwałości w tworzeniu własnych ozdób! Sama wiem jak wiele satysfakcji dają robótki ręczne. Jeśli jeszcze przy okazji mogę kogoś zainspirować to już nic więcej do frajdy nie trzeba:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny wianek :)! Sama jakiś czas temu także zajęłam się robótkami ręcznymi, ale z filcu. Udało mi się nawet wykonać kilka ozdób, które zawisły na choince. Uważam, że w samodzielnie wykonanych rzeczach jest pewnego rodzaju magia :) Gratuluję talentu i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Coś jest na rzeczy w słowach: "najtrudniejszy pierwszy krok".

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...