Szukaj na tym blogu

czwartek, 27 kwietnia 2017

Wiosenna dekoracja

Niby jest wiosna ale jakoś tak jej mało...

Dlatego dziś prosta dekoracja do salonu tudzież innego pomieszczenia. Wymaga tak naprawdę niewielu elementów a prezentuje się obłędnie i co najważniejsze każdy bez problemu potrafi ją wykonać w kilka minut. Jeśli chcecie tak jak ja przenieść trochę wiosny do domu zapraszam.....
http://synergiaprzyjemnosci.blogspot.com/2017/04/wiosenna-dekoracja.html#more



Co będzie nam potrzebne... 
- wazon, ja użyłam swojej ukochanej szklanej kuli
- bukszpan, roślinka która bardzo długo stoi zielona, można ją również zastąpić innymi zielonymi listkami
- oraz kwiaty, ja użyłam jednej gałązki niebieskich tulipanów ale rozbroiłam ją na części pierwsze tzn. na pojedyncze kwiatki, możecie też użyć żywych kwiatów np. żonkili


Całkowity koszt dekoracji - 8 zł
tzn.
- szklanką kulę już miałam, Wy na pewno też macie jakiś wazon
- tulipany, jedną gałązkę kupiłam w Gust-polu za jedyne 8 zł
- bukszpan kosztował mnie chwilę strachu (żartuje, ucięłam go u rodziców)

Bardzo trudna instrukcja krok po kroku...
Do wazonu wlewamy wodę, najpierw wkładamy bukszpan starając się by był podobnej wielkości i równomiernie rozłożony ponieważ będzie tworzył tło dla naszych kwiatów a później według naszej fantazji układamy kwiaty ;) 
Ja starałam się zrobić to dość równomiernie ponieważ wiem że kwiaty w szklanej kuli właśnie tak prezentują się najlepiej. Pomiędzy powkładałam jeszcze kilka listków z tulipanów i włala...
 








Dodam tylko, że takie niskie wazony idealnie się sprawdzają na stole w jadalni, czy w salonie. Nie zasłaniają nam rozmówcy, nie przeszkadzają nadmiernie w posiłkach a pięknie się prezentują. Taka dekoracja długo postoi i równie długo będzie cieszyć nasze oczy. Prawda, że proste? A tyle daje radości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...